› Kalendář akcí

  • 01.07.2018
    Projekt "Mám na to"
    (reg. č. CZ.03.2.60/0.0/0.0/
    16_052/0009096)
    "Mám na to" je název projektu, který je realizován v období 07/2018 - 06/2021 pro obyvatele města Vsetína, kteří jsou ohroženi na trhu práce a sociálním vyloučením.
    Více o projektu zde.
    __________________________
  • 01.01.2018

    Konference, semináře a jiné

    Na níže uvedené webové adrese

    najdete přehled konferencí,

    seminářů, školení a dalších

    zajímavých akcí, které se

    konají v následujícím období.

    inovacnipodnikani.cz/udalosti

     


› Dokumenty

  • Podnikatelský dům Maštaliska – nabízíme službu v podobě umístění virtuálního sídla a kanceláře Vaší firmy
    (01.01.2018)

    Podnikatelský dům Maštaliska – nabízíme službu v podobě umístění virtuálního sídla a kanceláře Vaší firmyvirtuální sídlo.pdf
  • ...
    (01.01.2018)

  • Nabídka pronájmu konferenčních, jednacích a školících prostor
    (01.01.2018)

    Nabídka pronájmu konferenčních, jednacích a školících prostorprezentační prostory.pdf
  • ...
    (01.01.2018)

  • Výroční zprávy společnosti AERV za období 2012 - 2016
    (01.01.2018)

    Výroční zprávy společnosti AERV za období 2012 - 2016Výroční zprávy AERV.zip

Cíle a zaměření

Cíle a zaměření podnikatelského inkubátoru

Podnikatelský inkubátor podporuje vznik nových firem, především firem s inovačním potenciálem, usnadňuje rozvoj jejich konkurenceschopnosti na trhu a tím i jejich schopnost tvorby nových pracovních příležitostí. Hlavním smyslem existence podnikatelského inkubátoru je poskytnout praktickou pomoc těm podnikatelům, kteří mají dobrý podnikatelský záměr a v počátku jeho realizace hledají všestrannou pomoc inovačního centra.

Firmám umístěným v podnikatelském inkubátoru jsou poskytovány komplexní služby s využitím všech dostupných prostředků zvýhodnění dle podmínek stávajících podpůrných programů. Provozovatel inkubátoru může poskytnout podporu ve formě zvýhodněného nájemného nebo jinou provozní podporu malým a středním podnikatelům využívajícím služby podnikatelského inkubátoru.

Služby podnikatelského inkubátoru

Jsou orientovány k všestranné podpoře klientů tak, aby osvobozovaly podnikatele od obvyklých všedních starostí spojených s provozem vlastních nebytových prostor a jsou řešeny v rámci nájemní smlouvy.

Jedná se především o:

  • Možnost získání technicky upravených prostor a dostupnost širokého spektra poradenských služeb.
  • Zejména pro začínající podnikatele je určeno poradenství k podnikatelským záměrům. Jedná se o soubor poradenských služeb, které umožní realizaci záměru klienta a jeho adaptaci v konkrétních podmínkách podnikatelského centra.
  • Školení pro podnikatele s orientací na základní aspekty podnikání.
  • Služby společného sekretariátu slouží především začínajícím firmám podnikatelského inkubátoru a všem klientům centra, kteří je využijí při organizaci odborných seminářů, presentací, školení a dalších akcí (pronájem zasedací místnosti, pronájem audiovizuální techniky, reproservis apod.)
  • Centrum zajišťuje komplexní dodávky služeb spojených s ubytováním firem efektivnějším způsobem, než kdyby byly zajištěny jednotlivě (tzn. dodávku všech druhů energií, ostrahy, úklidu a údržby společně užívaných prostor, odvoz a likvidace odpadů).
  • Budova centra je napojena na vysokorychlostní optickou datovou síť, která umožňuje pevné připojení k Internetu, ale i k dalším sítím.
  • Služby recepce, ostrahy a údržby - celodenní obsluha přístupu do podnikatelského centra, organizace parkování, poskytování základních informací návštěvníkům centra o umístění firem, provozní obsluha zabezpečovacích systémů apod.

Co nabízí podnikatelský inkubátor?

  • 1230 m2 kancelářských prostor
  • zasedací místnost
  • počítačová učebna
  • konferenční sál

Zvýhodněný pronájem plochy podnikům inovačního charakteru

V rámci podpory z programu Prosperita může být poskytnuta dotace inovačnímu podniku v podnikatelskému inkubátoru ve výši:

  • 50% z komerčního nájemného v prvním roce,
  • 40% z komerčního nájemného ve druhém roce,
  • 30% z komerčního nájemného ve třetím roce. 

Dotované poradenské služby:

  • poradenství k podnikatelským záměrům (příprava podnikatelského záměrů, návrh řešení financování podnikatelského záměru s využitím dotačních programů)
  • právní poradenství směřující do oblasti podnikání a v pracovněprávních vztazích
  • ekonomické a účetní poradenství
  • poradenství při vyhledávání dalších finančních zdrojů podnikání, podpora při získávání grantů a úvěrů
  • pomoc při zpracování projektů a při realizaci projektů při dodržení platných právních předpisů
  • školení podnikatelů s orientací na aspekty podnikání
  • marketingové služby
  • podpora při přístupu na trhy a podpora při získávání partnerů, zapojení do různých forem regionální i mezinárodní kooperace
  • podpora rozvoje lidských zdrojů

Dotované servisní služby:

  • společné služby sekretariátu
  • možnost používání technického vybavení - tiskárna, kopírka, fax, skener, notebook, telefonní ústředna,
  • pronájem audiovizuální techniky
  • možnost vysokokapacitního internetového připojení
  • pomoc při organizování seminářů, prezentací, školení, obchodních setkání apod.
  • denní dodávka a odesílání pošty
  • údržba a úklid areálu včetně pronajatých prostor
  • odvoz odpadů
  • elektronické zabezpečení objektu
  • možnost parkování u objektu

© 2007 - 2018 Agentura pro ekonomický rozvoj Vsetínska o.p.s., Webdesign: NOWONET